Opći uvjeti poslovanja
-
Sljedeći Uvjeti poslovanja vrijede za sve usluge Adiona travel j.d.o. agencija, ID šifra: HR-AB-21-060344917. Adiona travel j.d.o.o će pružati sljedeće usluge: jednodnevna putovanja, noćna putovanja, rutinske transfere (npr. transferi iz zračne luke), nerutinske transfere ili druge usluge iznajmljivanja (zajedničkim nazivom “usluga”).
Rezervacija
Uslugu je moguće rezervirati u prostorijama agencije (Pojišanska 12, Split, Hrvatska) ili putem e-maila (info@adionatravel.hr). Adiona travel j.d.o.o će nastojati promptno odgovoriti na svaki zahtjev za informacijama o raspoloživosti i ostalim detaljima tražene usluge.
Po primitku zahtjeva za rezervaciju usluge, Adiona travel j.d.o.o će Vam promptno poslati potvrdu rezervacije s podacima o polasku i kontakt brojevima. Osim u slučaju posebnog dogovora ili u slučaju rutinskih transfera, najkasnije 12 sati prije početka obavljanja relevantne usluge, gosti se trebaju javiti u prostorije agencije kako bi pretvorili rezervaciju u kartu i zatim podmirili preostali iznos.Opći načini plaćanja
Aranžmani plaćanja za uslugu mogu varirati, međutim veće grupe (6 osoba i više) i za privatne ture, klijenti su dužni platiti najmanje 30% ukupnog iznosa prilikom rezervacije.
Kada Klijenti rezerviraju privatnu turu/turu po mjeri/najam broda, Klijent plaća 30% ukupne cijene u roku od 7 dana za potvrdu rezervacije. Ostatak iznosa 70%, Klijent plaća 30 dana prije preuzimanja usluge privatnog putovanja/„tailor made“ putovanja/iznajmljivanja broda u Turističkoj agenciji Adiona travel.Stavke uključene u cijenu su samo one navedene u itinereru. Sve cijene navedene u katalozima i letcima su po osobi i prikazane su u eurima.
Promjena rezervacije
Promjene rezervacije potrebno je izvršiti putem e-maila (info@adionatravel.hr) ili telefona na +385 21 642855 24 sata prije polaska.Otkazivanja
Klijent ima pravo otkazati putovanje. Ukoliko gost otkaže rezervaciju/kupljenu uslugu unutar 72 sata prije početka izleta, nema pravo na povrat uplaćenog novca za izlet.
Ukoliko se gost ne pojavi na dan polaska na putovanje ili ako kasni (koje je prethodno platio u cijelosti), nema pravo na povrat uplaćenih sredstava za putovanje.Situacije u kojima:
– grupa (6 ili više osoba)/ privatni izlet/ najam broda sa skiperom kupili neku od naših usluga i otkazali je u jednom od sljedećih perioda
• do 15 dana prije polaska Agencija zadržava 100% uplaćenog iznosa– klijent rezervira jednodnevni izlet koji je sam otkazao u sljedećim terminima:
• do 30 dana prije polaska Agencija zadržava 10% od uplaćenog iznosa
• 29-15 dana prije polaska Agencija. zadržava 25% uplaćenog iznosa
• 14-4 dana prije polaska agencija zadržava 40% uplaćenog iznosa
• 3 -0 dana prije polaska Agencija zadržava 100% uplaćenog iznosaPUTNE ISPRAVE
Adiona travel j.d.o.o šalje voucher klijentu putem e-maila po primitku rezervacije ili nakon online kupnje usluge. Klijent je dužan prije korištenja rezervirane usluge pokazati primljeni voucher u ispisanom ili elektroničkom obliku.
Prilikom kupnje na prodajnim mjestima klijent je dužan uzeti račun koji služi kao vjerodostojna isprava za obilazak.Polasci/Povratci
Osim u slučaju posebnog dogovora između strana, sva putovanja i transferi započinju u Splitu. Molimo putnike da na mjesto okupljanja dođu 20 minuta prije planiranog polaska. Ukoliko putnik ne dođe na mjesto okupljanja na vrijeme bez valjanog razloga (koji utvrđuje Adiona travel j.d.o.o.), eventualni troškovi gosta neće biti vraćeni. Unatoč obvezi točnosti, imajte na umu da su vremena povratka promjenjiva, ovisno o prometu, vremenskim uvjetima i drugim nepredviđenim okolnostima.Odgovornost
Adiona putovanja j.d.o.o. zadržava pravo izmjene ruta, itinerera ili rasporeda ako se ukaže potreba, uključujući nepovoljne vremenske uvjete ili uvjete na cesti. Ne preuzima se odgovornost za troškove nastale od strane gostiju i nastale zbog štete, nemara, vremenskih prilika, rata ili drugih problema koji su izvan razumne kontrole Adiona travel j.d.o.o. Tvrtka neće biti odgovorna za bilo kakve gubitke s kojima bi se gost mogao suočiti zbog nepredviđenog kašnjenja.U slučaju gdje Adiona travel nije odgovorni organizator vrijede opći uvjeti odgovornog organizatora te Adiona travel ne odgovara za ispunjenje obaveza istoga.
PRIKUPLJANJE I KORIŠTENJE USLUGA
Usluge sadržane u redoslijedu navedenom na voucheru mogu se implementirati na sljedeći način:
– Voucher služi kao potvrda i kupnja karte za odabrano putovanje, transfer ili neki od proizvoda upućenih agenciji.
– Klijent daje voucher predstavniku agencije po dolasku na mjesto ukrcaja za transfer, obilazak ili neki od proizvoda upućenih agenciji. Vaučer se može iskoristiti samo jednom.
– Ponovno izdavanje vouchera u slučaju gubitka vrši se prema Uvjetima na zahtjev gosta. U tom slučaju klijent kontaktira Adiona travel j.d.o.o sa zahtjevom za reizdavanjem vouchera.Odšteta
Kao gost Adiona travel j.d.o.o. razumiješ:
• Da ste osobno odgovorni za svoje ponašanje u prostorijama agencije ili tijekom pružanja usluge Adiona travel j.d.o.o.
• Posebno oslobađate Adiona travel j.d.o.o. službenike, direktori, zaposlenike, agente, nasljednike protiv bilo kakve odgovornosti za bilo kakav gubitak, štetu, odgovornost, trošak ili izdatak bilo koje vrste (uključujući odvjetničke naknade) nastalih u vezi s bilo kojim potraživanjem treće strane ili na drugi način, u vezi s vašim korištenjem Adione travel j.d.o.o. web stranici (uključujući objavljivanje bilo kojeg sadržaja) ili pristup ovoj web stranici, ili vaše kršenje ovih uvjeta korištenja ili prava bilo koje treće strane.Adiona putovanja j.d.o.o. će vas, međutim, u potpunosti osigurati od svih ozljeda i nesreća nastalih tijekom prijevoza i izleta gdje je ona odgovorni organizator.
Daljnje osiguranje od nezgode može Vam ugovoriti Adiona travel j.d.o.o na upit.Preporučamo klijentima osiguranje od otkazivanja rezerviranih usluga! Agencija nudi kompletan paket putnog osiguranja (putno zdravstveno osiguranje, osobno osiguranje od nezgode, privatno osiguranje od odgovornosti, osiguranje prtljage i osiguranje od otkaza putovanja). Dodatne informacije o paketima putnog osiguranja možete pronaći na sljedećim poveznicama:
NAPUTAK ZA OSTVARIVANJE PRAVA
DOKUMENT S INFORMACIJAMA O PROIZVODU OSIGURANJA ZA PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
DOKUMENT S INFORMACIJAMA O PROIZVODU OSIGURANJA ZA OSIGURANJE OD OTKAZA PUTOVANJA
POSEBNI UVJETI
UVJETI I ODREDBE OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJAPonašanje kupaca
Adiona putovanja j.d.o.o. zahtijeva da pristajete na sljedeća osnovna pravila ponašanja:
1. Pridržavat ćete se ovih Odredbi i uvjeta i svih primjenjivih zakona.
2. Dat ćete istinite i točne informacije.
3. Prilikom korištenja Adiona travel j.d.o.o. nećete na bilo koji način uznemiravati, prijetiti ili zlostavljati osoblje ili bilo koje druge osobe.
4. Nećete objavljivati nikakav sadržaj koji je opscen ili može biti pun mržnje ili uvredljiv na rasnoj, etničkoj, seksualnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi; je štetan, vulgaran ili neukusan; je klevetnički, klevetnički ili zadire u privatnost ili vlasnička prava druge osobe.
5. Nećete prikupljati niti pohranjivati osobne podatke o bilo kojem drugom pojedincu na stranicama, niti na drugi način uhoditi, opetovano kontaktirati ili uznemiravati drugog korisnika.
6. Nećete lažno predstavljati bilo koju drugu osobu ili lažno predstavljati odnos s bilo kojom osobom ili subjektom, uključujući lažno predstavljanje odnosa s Adiona travel j.d.o.o. Slično tome, nećete prihvatiti lažni identitet ako je svrha toga obmanuti ili prevariti drugu osobu.
7. Nećete objavljivati nikakav sadržaj koji sadrži bilo kakve viruse, robote za otkazivanje, trojanske konje, štetni kod ili drugi računalni softver ili program osmišljen da prekine Adiona travel j.d.o.o uslugu koju pružamo, mogućnost korisnika da uživaju u stranicama ili ispravno funkcioniranje bilo kojeg softvera, hardvera ili opreme ili materijala koji se koriste u vezi sa stranicama.
8. Nećete koristiti bilo kakve informacije na stranicama u bilo kakve komercijalne svrhe, osim u slučaju izričitog odobrenja Adiona travel j.d.o.o.
9. Nećete pretraživati, rudariti ili povezivati bilo koje podatke ili informacije na ili putem stranica bez izričitog pristanka i ovlaštenja Adiona travel j.d.o.o.
10. Nećete slati masovno neželjeno oglašavanje, promotivne informacije, e-poštu ili druge zahtjeve (uključujući bez ograničenja bezvrijednu poštu, “spam”, lančana pisma ili piramidalne sheme bilo koje vrste) bilo kojoj osobi putem korištenja web stranica.
11. Pušenje ili konzumacija alkohola nije dopušteno ni u jednom vozilu.
Ako prekršite bilo koju od gore navedenih smjernica ili bilo koji drugi aspekt Odredbi i uvjeta, zadržavamo pravo obustaviti ili ukinuti vaša prava korištenja web stranice bez ikakve obavijesti.
Adiona putovanja j.d.o.o. ne odgovara za izgubljene, ukradene ili oštećene osobne stvari ili prtljagu tijekom izleta.Komentari ili pritužbe
Pozdravljamo komentare gostiju o našim turama ili usluzi općenito. Ostavite svoj komentar na našoj web stranici ili na Tripadvisoru. Također ćete dobiti priliku za pismene povratne informacije o turi s nama. Također nam možete poslati e-mail na info@adionatravel.hr sa svojim mišljenjem.PRIHVAĆANJE ODREDBI I UVJETA,
Potvrdom rezervacije gost potvrđuje da je pročitao, razumio i prihvatio Uvjete poslovanja Adiona travel j.d.o.o.PRIGOVOR
Klijent ima pravo prigovora na neispunjene ugovorene usluge. Dužan je podnijeti pisani prigovor Adiona travel j.d.o.o., a najviše do sedam dana putovanja. Prigovori podneseni nakon isteka roka od sedam dana neće se uzeti u razmatranje. Ističemo da je u interesu putnika da postupaju u dobroj vjeri i izraze želju da se prigovor riješi tijekom putovanja, a njihov pismeni prigovor uputiti pružatelju usluge na licu mjesta, a od pružatelja usluge zatražiti pismenu potvrdu da je prigovor bio opravdan. primljeno. Agencija će donijeti pisanu odluku o prigovoru u roku od 14 dana od dana primitka i načina na koji je prigovor zaprimljen (e-mailom, poštom ili osobnom dostavom na koji će biti odgovoreno pisanim putem s povratnicom). U slučaju da Adiona travel ne ispuni program ili dio usluge, gost ima pravo na naknadu u visini stvarne vrijednosti neiskorištenih usluga i ne može uključivati već pružene usluge, niti ukupan iznos usluga/proizvoda.OBAVIJEST O PODNOŠENJU PRIGOVORA KLIJENTA
Obavještavamo naše klijente da prigovore na kvalitetu naših usluga mogu uputiti u pisanom obliku na adresu:
Adiona putovanja j.d.o.o
Pojišanska 12
HR 21000 Split
ili na e-mail: info@adionatravel.hr
Odgovor na prigovor dobit ćete u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana primitka prigovora. Potrebni podaci: ime i prezime osobe koja podnosi prigovor, točna adresa za dostavu odgovora.ARBITRAŽA
Kupac i Agencija nastojat će riješiti eventualne sudske sporove u primjeni ovog Ugovora, a ako se sporazum ne može postići, problem će postati predmet odluke nadležnog suda u Splitu, prema zakonima Republike Hrvatske. -
Opći uvjeti putovanja – Šifra FMA
Opći uvjeti putovanja – Šifra ST
Opći uvjeti putovanja – Šifra PT
Opći uvjeti putovanja – Šifra PL
Opći uvjeti putovanja – Šifra EX
Opći uvjeti putovanja – Šifra BR
Opći uvjeti putovanja – Šifra KM
Opći uvjeti putovanja – Šifra AT
Opći uvjeti putovanja – Šifra MO
Opći uvjeti putovanja – Šifra GO